tirsdag 29. juli 2014

Sånn går no dagan!

Etter gratiskino i Haugesund i varmen ble det i varmeste laget for de minste. Derfor fikk de vasse i fontenen med mors velsignelse. Ikke noe problem om de ble våte for mor hadde uansett lovet ny shorts og prinsessekjole. 
Da mor mente at det var på tide å gå videre, var litlejenta særdeles uenig. Det resulterte i et kvarters hysterisk hylekonsert som gav oss mye oppmerksomhet. 
Og fireåringen som alltid leker at politiet er stygge fikk nå erfare at politifolk faktisk er snille, da de kom bort og snakket med oss og ønsket meg lykke til videre! 
Det ble forresten ingen kleshandel da ungene bare ville leke gjemsel på butikken. Vi tok bussen rett hjem. Men flinke å ta buss er de, det skal de ha! 


Et lite øyeblikk barnefri!


To dager tilbrakte vi på stranden for å kjøle oss ned i varmen. 


Den ene dagen var niesen min med. Da vi gikk tur i vannet sa hun "du har store mage, har du spist for mye mat?" Jeg lo vekk kommentaren, men jeg lo ikke like mye senere på dagen da bikinihempen røyk! Godt at det er meldt litt dårligere vær framover! Nå får jeg iverksette  #SK2015!


Gatekunst stod også på agendaen en dag. Det holdt fire unger og en voksen aktivisert en liten stund. Litlejenta trakk "gatekunst" litt lengre og dekorerte naboens bil i gata likeså godt, samt dekorerte gata med singel fra samme nabo sitt bed! 






Nok en tur på gratiskino, i Kopervik denne gangen. Resten av popkornet var de så snille og delte med svanene!


For å demonstrere varmen i det siste: kokosfettet i kjøkkenskapet har inntatt flytende form!


Fortsatt god sommer!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar