lørdag 27. april 2019

Litt tur igjen, kanskje?


Eg har gått rundt og tenkt på kossen eg sko få ungane mer ut på tur igjen. 
Då hjelpe det jo å få ein melding om me vil bli med te Syreneset fort sånn på sparket. Den eine va med på laget fra starten av, den andre innrømma det først på vei hjem at det hadde vært kjekt på tur! Men det visste eg jo allerede, for sånt merkes!

Ungane huske jo ikkje alt de har vært med på før, så innimellom har eg lest litt te de fra turbloggen vår, og flere gonger har de lagt på sofaen og vridd seg i latter over løgne ting de har sagt eller gjort. Derfor har eg litt lyst å fortsetta med turbloggen, for goe minner om ikkje aent.


"Eg har sett på "9liv" at det e heilt forbudt med piggtråd, både på nye og gamle gjerder" 
Han har heilt rett, han, så då har eg lært noe nytt i dag!


"Mamma, se der e ei ku med horn! Nei, gjeiter. Eller ka va det nå igjen, sauer eller, nei, ku med horn mamma. " 
Ka skjedde med kunnskapen eg va så imponert over for minuttar siden??
Ser me har ein jobb å gjør 😂 


Det e ikkje bare bunkerser her, det finnes o real life Minecraft-blokker!



Ingen tur uten noen stubbe-bilder!


Pølser må te på tur, og sjelden har det smakt så godt!


Turen begynte med regn, men så sjein det opp! 
Men eg kan ikkje gi regnet skyldå for at ungane va søkk våte då me kom te bilen igjen!


Ein frosk gav oss voksne noe å tenka på, va det prinsen eller prinsesså som nå sko kyssa den frosken igjen! 


Men ikkje tror eg frosken tenkte for mye på akkurat det då fem par barnehender krangla om å holda den! 


Førstemann tebake te bilen plukka blomster te mammen, og nå kom eg plutselig  på at eg ikkje tok de vekk så då e spørsmålet om ungane fjerna dei, datt de av på veien eller henge de der fortsatt?

😊


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar